wtorek, 6 stycznia 2015

Pranie ubranek niemowlęcych.

Pojawienie się nowego członka rodziny w domu, reorganizuje wiele aspektów codziennego życia. Jednym z nich jest pranie.
Gdy w naszym domu pojawił się Florian, jego ubranka prałam głównie w JELP i Lovela. Te 2/3 lata temu wygodniej było mi prać wszystkie nasze rzeczy razem.
Dziś gdy pojawiła się Urszulka, wygodniej jest mi prać jej rzeczy osobno. Nie wiem skąd, ale ta mała Dama ma tygodniowo całą pralkę dla siebie. Kolejne pranie 1/2 są pozostałej naszej trójki.

Poszukiwanie odpowiedniego płynu bądź proszku do prania dla Uli rozpoczynałam już przed jej porodem. Wiadomym jest, że już przed urodzeniem dziecka pierze i prasuje się masę niemowlęcych rzeczy. Stojąc przed sklepową półką nie wiedziałam na co się zdecydować, ani czym sugerować więc postawiłam na cenę i wydajność.
Zakupiłam więc

Biały Jeleń


Hipoalergiczny płyn do prania tkanin Biały Jeleń dla osób o skórze wrażliwej ze skłonnością do alergii to produkt do prania tkanin białych i kolorowych w temperaturach 30°C, 40°C, 60°C i 95°C w pralkach automatycznych oraz do prania ręcznego. Aktywne składniki płynu efektywnie usuwają plamy z tkanin bawełnianych, lnianych i syntetycznych.

• ze zmniejszoną ilością kompozycji zapachowej,
• nie zawiera barwników,
• przebadany dermatologicznie,

Płyn do prania Biały Jeleń dzięki zawartości naturalnego mydła jest łagodny dla skóry i tkanin.


Cena ok. 11zł

Moja ocena:
Płyn ten był najtańszy w zakupie ( cena za jedno pranie). Okazał się wydajny i skuteczny. Ubranka ładnie po nim pachną, a wszelkie plamy się odpierają. Zdecydowanie wart jest polecenia.
                                                             

Kapsułki do prania Perlux Baby


Perlux Super Compact Baby to innowacyjne superskoncentrowane perły piorące do prania odzieży niemowlęcej, dziecięcej oraz ubrać osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Połącznie najlepszych cech proszku i żelu w technologii hybrydowej gwarantuje skuteczność w walce z plamami a system Hypo Allergic Care zapewnia wyjątkowe bezpieczeństwo i delikatność nawet dla skóry niemowląt i alergików. Produkt zalecany jest do prania tkanin białych i kolorowych

  • starannie wyselekcjonowane środki piorące o wysokiej skuteczności
  • bezpieczny dla skóry wrażliwej system odplamiający
  • dodatek mydła, zapewniającego optymalną pienność i skuteczność prania
  • zmiękczenie wody i skuteczność nawet w niskich temperaturach
  • ochrona przed procesem inkrustracji - jasne ubrania nie szarzeją
Cena ok. 35zł


Moja ocena:

Kapsułki te dostałam. Nie sądzę, że zdecydowałabym się na ich pierwszy zakup sama, ze względu na cenę (1,5zł pranie). Na dzień dzisiejszy kapsułki stosuję i jestem z nich zadowolona. Są skuteczne, wygodne w użytkowaniu i przetrzymywaniu. Gdyby wziąć pod uwagę fakt, że w cenie jednej kapsułki mamy zarówno pranie jak i płukanie nie jest to taka droga inwestycja. Ja jestem z nich zadowolona, więc polecam.

Do płukania stosuję Płyn EDEN z biedronki. Jak widać nie mam już połowy. Jest to bardzo wydajny koncentrat. Ubranka pachną dzięki niemu niesamowicie i są mięciutki. Za tak niską cenę jest naprawdę dobry. Najważniejsze, że nie uczula malutkiej.


,a Wy kochani czego używacie dla maluszków? Z jakich produktów jesteście zadowoleni, a czego radzicie unikać :>?



pozdrawiam

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...