wtorek, 6 stycznia 2015

Pielęgnacja włosów - Pilomax - recenzja

Włosy to w moim przypadku bardzo trudny temat.
Od dziecka mam cienkie, słabe włosy, z tendencją do przetłuszczania się. W czasie pierwszej ciąży ilość moich włosów się potroiła były piękne, lśniące i zdrowe. Z upływem czasu znów wróciły do stanu pierwotnego.
Przyszłą druga ciąża i nadzieja, że znów włosy będą niesamowite, ale jak to mówią "Córka zabiera urodę". Zgadzam się z tym całkowicie, gorszego samopoczucia odnośnie własnego wyglądu, problemów z ubraniem się nigdy nie miałam. Po prostu co bym nie zrobiła wyglądałam brzydko - we własnej ocenie.

Teraz już ponad półtora miesiąca po porodzie, wróciłam do formy ( nie wyglądu :D) i postanowiłam zatroszczyć się o wygląd i włosy.
Moim zamiarem jest ich wzmocnienie oraz troska o wygląd. Do tego celu zaczęłam stosować PILOMAX. Zostałam nim obdarowana na Spotkaniu Mikołajkowym.


To czego używałam, przez ostatni czas:

Pielęgnacja krok 1. - szampon łagodnie myjący włosy ciemne
SKŁADNIKI: GLICERYNA
DZIAŁANIE: Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych ciemnych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię, nadaje im połysk. Poprawia wygląd włosów.
BADANIA APLIKACYJNE:
  • 75% badanych uważa, że szampon ułatwia rozczesywanie włosów,
  • 79% potwierdziło wyraźny wpływ na ochronę włosów farbowanych,

Cena: ok. 26zł

Pielęgnacja krok 2. - odżywka zawierająca keratynę i skrzyp polny, której zadaniem jest nadanie połysku, grubości i wygładzenie włosów ciemnych
SKŁADNIKI: KERATYNA, SKRZYP POLNY, PANTENOL, WITAMINA B5, GLICERYNA
DZIAŁANIE: Odżywka do włosów farbowanych ciemnych do stosowania po każdym myciu. Pogrubia włosy bez obciążania. Naprawia uszkodzenia włosów, zapobiega ich łamliwości i rozdwajaniu. Nadaje włosom sprężystość i połysk.
BADANIE APLIKACYJNE:
  • 80% testujących i fryzjerka uważa, że odżywka ułatwia rozczesywanie włosów,
  • Ponad 50% badanych uważa, że odżywka ma lepsze właściwości niż inne produkty stosowane wcześniej,
  • 90% testujących oraz fryzjerki potwierdza bardzo dobre spłukiwanie odzywki z włosów,
  • W opinii 90% testujących odżywka nie zwiększa przetłuszczania włosów,
Cena: ok.16 zł

Moja ocena:
Za każdym razem po myciu włosów szamponem stosowałam odżywkę.
Zdecydowanie włosy łatwiej się rozczesują, są lśniące i delikatne. Jak dla mnie minusem jest to, że włosy są oklapnięte. Gdy ma się mało włosów ważnym jest by był uniesione. Nie można mieć jednak wszystkiego. Nie zauważyłam większego wpływu na ochronę włosów farbowanych.
Jeżeli chodzi o odżywkę nie zauważyłam, żeby moje włosy były pogrubione, ale końcówki włosów wydają się zdrowsze.
 Jeżeli ktoś chce przeznaczyć większą kwotę na zakup szamponu, można zainwestować w PILOMAX. Myślę, że stosowałam go za krótko by zauważyć znaczącą poprawę, ale jeżeli po kilkukrotnym użyciu można zauważyć pewne zmiany, sądzę, że przy dłuższym stosowaniu można liczyć na obiecane przez producenta efekty.

To co dostał mój Mąż:




SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW dla mężczyzn

DZIAŁANIE: Neutralizuje działanie androgenów i testosteronu, zapobiegając utracie włosów. Silnie nawilża i chroni przed TEWL (transepidermalna ucieczka wody). Łagodzi podrażnienia. Zawiera składniki NMF – naturalnego czynnika nawilżającego. Działanie anty grzybicze i anty łupieżowe. Przyspiesza procesy metaboliczne. Posiada właściwości silnie przeciwutleniające. Stymuluje odnowę komórek naskórka. Zapach nie zawiera alergenów. Delikatne i łagodne SPC (środki powierzchniowo czynne/myjące) bez SLS, SLES o dobrych efektach myjących i pieniących.
BADANIA APLIKACYJNE:
Badani potwierdzili, że serum i szampon przeciw wypadaniu włosów, stosowane jako kuracja, zmniejszają wypadanie włosów maksymalnie o 54 %.


Jak do tej pory Mąż nie ma problemów z wypadaniem włosów, wręcz przeciwnie. On i Syn mają tak gęste włosy, że wymagają strzyżenia 2 razy w miesiącu. Chciałabym mieć takie.
Tak więc szampon dla mężczyzn, czeka na swój czas, lub obdarowanie nim kogoś kto ma problemy.


pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...