sobota, 10 stycznia 2015

Moje odkrycie - podkład matujący

Znalezienie, dobranie odpowiedniego podkładu to chyba dla każdej kobiety nie lada wyzwanie.
Rynek zalany jest różnymi firmami, więc skąd tu wiedzieć który będzie dla nas idealny?
Mój sposób dobrania idealnego podkładu odbywa się metodą prób i błędów.
W mojej kosmetyczce przewijały się już różne marki i rodzaje od Loreal, przez Rimmel, Manhattan czy Avon. 
Dzięki uprzejmości firmy LAMBRE miałam możliwość przetestowania ich produktu, dowolnie przeze mnie wybranego. Z okazji, że kończył mi się poprzedni podkład zdecydowałam się na Matujący podkład pod makijaż - LAMBRE CLASSIC MAKE-UP MATTING (kolor 1)




Opis produktu: Baza matująca pod makijaż 30 ml
Baza pod makijaż posiada lekką konsystencję, idealnie koryguje nierówności, sprawia, że cera staje się gładka i aksamitna.

Pierwszy raz podkładu użyłam w Wigilię i byłam nim zachwycona. Kolor który wybrałam był bardzo trafiony. Nakładanie podkładu to sama przyjemność. Bardzo dobrze zakrył wszystkie niedoskonałości, a przy tym pięknie pachnie. Na twarzy podkład był bardzo delikatny. Cera nie została wysuszona, nie pozatykał także porów. Nie uczulił. Stworzył leciutką równą maseczkę ( bez efektu maski jednocześnie :D). Utrzymał się bardzo długo. Od tamtej pory używam go "na specjalne okazje", na zmianę z resztkami starego podkładu. 

Jestem niesamowicie z niego zadowolona. To na pewno nie jest mój ostatni zakup. Cena nie jest wygórowana za tak dobry produkt - 40zł, miałam droższe podkłady, które zupełnie nie były warte swojej ceny.





Naprawdę polecam zapoznanie się z ofertą LAMBRE. Sądzę, że przy zakupie podkładu pokuszę się o coś jeszcze, by sprawdzić inne produkty.

polecam i pozdrawiam







1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...