środa, 7 stycznia 2015

Lista marzeń noworocznych

Nowy rok mamy już od tygodnia, ale dopiero dziś wracam do codzienności.
Przez ten cały świąteczno-noworoczny czas miałam masę zajęć.
Nacieszyłam się Mężem oraz Synkiem, który odpoczął od przedszkola i dopiero dziś do niego wrócił. Każde z nas powróciło do swoich codziennych obowiązków.
Florianek do zabawy i nauki, Mąż do pracy, a my z Urszulką do domowo-bobasowych obowiązków. 
Znalazł się jednak czas na przemyślenia i zaplanowanie kolejnego roku.
To nie są jakieś wielkie postanowienia bez których rok uznam za nieudany, lecz lista życzeń, marzeń do realizacji. Chcę usiąść za rok i powiedzieć "to był dobry rok, chociaż po części udało mi się spełnić swoje marzenia".





1. Budowa, przebudowa, a napewno generalny remont. To najważniejsze moje marzenie mam nadzieję, że uda się je zrealizować. 
2. Wrócić do satysfakcjonującej mnie formy (troszkę zgubić, co nieco ujędrnić).
3. Spędzać niezapomniane chwile z dziećmi i Mężem.
4. Wziąć udział w spotkaniach blogerów.
5. Pisać regularnie na blogu.
6. Pójść do pracy, to mogę ewentualnie odłożyć na pierwszy kwartał roku 2016.
7. Spędzić fajne wakacje.
8. Wydać trochę na siebie, wygląd - włosy paznokcie, zakupy na chudsze, zgrabniejsze ciało.
9. Mieć żywą, dużą, piękną choinkę w nowym salonie, o taką :D




To chyba tyle, gdyby coś jeszcze przyszło mi do głowy będę regularnie uzupełniać, lub w przypadku realizacji odchaczać.

czekam na wieści, co Wy chcecie zrobić w tym roku? Czego się po nim spodziewacie, czego oczekujecie.

pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...