niedziela, 8 marca 2015

Matka też Kobieta - 07.03.2015 - Giżycko


"I Ja tam byłam, wino bezalkoholowe piłam,
a co usłyszałam Wam opowiedziałam"



Sobota już na za nami. Mimo, że dziś Dzień Kobiet, ja swój prezent dostałam już wczoraj. Dzięki Kochanemu Mężowi, miałam możliwość uczestniczenia w spotkaniu Mamusiek w Giżycku.

Ideą Agnieszki, było wyrwanie Mamuś z pełnionych ról i podarowanie nam, Kobietom, kilku godzin tylko dla siebie. 

Wszystkie Kobietki poza mną przybyły bez dzieci. Niestety (lub stety) Urszulka mająca trzy i pół miesiąca jest karmiona piersią, dlatego wyjazd bez niej jest niemożliwy. Skoro Ona to i Florianek. Dzieciaczki zawsze staram się traktować równo. Mąż robił za kierowcę i opiekunkę do dzieci ;) Został nawet fotografem (podczas grupowego zdjęcia).

Dzieciaczki dały radę. Agnieszka miała przygotowane kredki i kolorowanki, Florian jednak preferował aktywne uczestnictwo przy Kobiecym stole. 
Urszulka pozwiedzała rączki Cioć, nauczyła się sztuki makijażu i troszkę pospała.

Dzień był wyjątkowy. Mimo, że spotkanie "bez" dzieci, to rozmowy Mamusiek tylko o nich. Taki urok macierzyństwa.
W programie spotkania, nie zabrakło atrakcji typowo Kobiecych: konkurs kulinarny, pokaz makijażu, prezentacja THERMOMIXA i prezentacja oferty hotelu i SPA St.BRUNO w Giżycku, były niesamowite.

Niepowtarzalna atmosfera i czas na pogaduchy pozwoliły na pełen relax. 

Urocze miejsce, przyjemny wystrój, sprzyjały miłej atmosferze.

Spotkanie umiliły także prezenty od sponsorów, ale o nich w kolejnym wpisie.

Dzień Kobiet uważam za udany, poznałam przemiłe Mamusie, zapoznałam się z ofertą ciekawych produktów i miejsc, a przy tym mimo, że wraz dziećmi bardzo odpoczęłam.

Dziękuję Wam kochane za wspaniałe towarzystwo, a tobie Agnieszko za świetną organizację.

Mam nadzieję, do miłego zobaczenia!



2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...