środa, 25 marca 2015

Makarony Polskie - warte zakupu, czy nie?

Makarony Polskie był jednym ze sponsorów spotkania Matka też Kobieta.

Każda z uczestniczek dostała torbę, a w niej fartuszek, po 3 paczki makaronów i kolorowankę dla dzieciaczków.


Początkowo myślałam makaron jak makaron, zawsze się do czegoś przyda. 
Moi chłopcy zażyczyli sobie rosołek z jednym z makaronów. 
Wszystko w domu było, więc zabrałam się za gotowanie. Jak zawsze wspierał mnie mój mały Kucharz.



Rosół wyszedł smaczny, 
Specjalnie do niego makaron - Makaron Polski. 
Powiem wam szczerze, że pierwszy raz w życiu wyszedł mi tak pyszny rosół. 
Jak do tej pory najlepszy rosół jadłam przygotowany przez mojego Teścia. Jednak tym razem mój był równie smaczny.
Nigdy nie sądziłam, że dodatek do dania typu makaron, ma tak ogromny wpływ na jego smak. Zdziwiłam się tym faktem i przekonałam się, że warto kpić jakiś dobry makaron.
Każdemu smakuje co innego. Ja tak naprawdę zawsze wybierałam dyskontowe marki myśląc, makaron to makaron. Zmieniłam zdanie i już wiem, że będę kupowała przeróżne marki, by wybrać najodpowiedniejszą dla siebie.


Do rosołu już tylko Polskie Makarony. 



Poleca Wam je skosztować. Warto!
a Wy jakie kupujecie, któe marki królują na Waszych stołach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...