niedziela, 10 kwietnia 2016

Stolik dla dzieci - IKEA LACK DIY

Pokój dla dzieci nie byłby idealny, gdyby zabrakło w nim stolika.

Stół LACK z Ikei, jest z nami od ponad roku. Nie ukrywam, że "oberwał" on już nie raz, ale w pełni spełnił swoją funkcję.  Od jakiegoś czasu stoi w dziecięcym pokoju nieużywany. 
Oszczędzając fundusz i nie inwestując zbytnio w inne stoły i biurka, postawiłam na DIY.
Sądzę, że Mąż się bardzo ucieszy, z tego, że zaplanowałam mu tyle prac. 
Dobrze, że praca przy stoliku, nie będzie taka wymagająca. 
Co potrzebujemy?
  • stolik lack
  • szyna BYGEL x2
  • pojemniki BYGEL
  • papier MALA
dodatkowo:
  • krzesełka
  • koszyki STICKAT




Dla moich maluchów ten stolik to idealne rozwiązanie. W większości wykorzystamy rzeczy, które mamy już w domku ( stół, krzesła, papier) dokupimy szyny i pojemniki na kredki, mazaki i inne rzeczy.
Dzieciaki będą miały wszystko w jednym miejscu. 
Postawie na kolory, które będą komponowały się z resztą pokoju o których pisałam Tu i Tu.

Stolik planuję ustawić na środku pokoju, na dywanie. Stawiam na stonowany kolor/kolory. myślę o czymś w stylu
RORHOLT 
lub HULSIG
Co o tym myślicie?
Koniecznie dajcie znać!

pozdrawiam Was serdecznie


2 komentarze:

  1. Skoro już na temat dzieci rozmawiamy, to chciałabym się was zapytać czy możecie mi podpowiedzieć który waszym zdaniem z tych https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/dzieciece/stoliki-dzieciece-1784.html stolików dla dzieci będzie najlepszym wyborem? Może podpowiecie mi czym się kierować przy zakupie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...