piątek, 8 kwietnia 2016

Łóżko dla dwulatki - aranżacja łóżka

Jak już wiecie z ostatniego wpisu, szykują się u nas, a w zasadzie w dziecięcym pokoju pewne zmiany.
Pierwszy czerwca już niedługo, więc namiętnie buszuję w internecie w poszukiwaniu inspiracji.
Oglądam, inspiruję się i kupuję, tworząc przy tym "swoje projekty" (projekty zbyt duże słowo) tego jak to ma wyglądać.

Ułatwia mi to poszukiwania kolejnych rzeczy. Zestawiam ze sobą przygotowane przeze mnie "plansze z obrazkami" i dobieram kolejne kolory, rzeczy itp.

Jest to też ważne dla mojego Męża, który lubi mi mówić " nie wiem o co Ci chodzi, musisz mi to narysować", więc rysuję.

Dziś "narysowałam" strefę snu dla Urszulki.




Zacznijmy od łóżeczka. Do tej pory Urszulka miała zwykłe sosnowe dziecięce łóżeczko. Nie widzę powodu by kupować nowe, szczególnie jeżeli zależy mi na zminimalizowaniu kosztów aranżacji pokoju.

Zależy mi by łóżeczko pomalować na biało, by pasowało do reszty mebli. Urszulka ma półtora roku i coraz sprawniej wchodzi oraz wychodzi z łóżeczka. Myślę nad odkręceniem jej jednej barierki, by jej to jeszcze bardziej ułatwić.




Nad łóżeczkiem planuję zawiesić ramki z kolorową mapą świata. Długo zastanawiałam się nad tym co powinno się znaleźć w ramach. Wyboru nie ułatwiały mi osoby, które mówiły "zawieś cokolwiek byle kolorowe, jest mała i nie zrozumie".
 Być może tak, ale spodziewam się, już niedługo pytań typu "co to?" i chętnie odpowiem jej na te pytanie ubogacając jej wiedzę.
Poza tym zależało mi by "obrazy" Uli i Florianka jakoś się komponowały i uzupełniały kolorystycznie.
Ramy, które zamierzam kupić to FISKOB z Ikei, a naklejka już do mnie leci z Alieexpress.

Na łóżeczku pojawi się już pościel normalnych rozmiarów, taka sama jak Florianka ale w innym kolorze. Bardziej dziewczęca SOMMAR2016
Uzupełnieniem będą poduchy z serii GURLI, narzuta LEKANDE i dwie dominujące poduszki DOFTRANKA i SOLIGT


Myślę, że Ula będzie zachwycona swoim miejscem do Snu. Mam nadzieję, że łatwe wchodzenie i schodzenie z łóżeczka ułatwi naukę samodzielnego zasypiania. 

a co Wy myślicie o takim kąciku dla dziewczynki? Będzie pasował do chłopięcego
Koniecznie podzielcie się swoimi opiniami.

pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja łóżka dla małego dziecka jest znacznie cięższa niż dla osoby dorosłej. Ja mam u siebie łózko https://senpo.pl/lozka/lozka-180x200/ i muszę powiedzieć, że bardzo szybko udało mi się je przystroić. Teraz mogę spać na nim bardzo wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze trochę i już wyrośnie z takiego łóżka i będzie chciała wersję bardziej dorosłą. Wtedy polecam zajrzeć na www.new-hever.pl - Łóżka , gdzie można znaleźć przepiękne i stylowe modele i co ważniejsze naprawdę wysokiej jakości

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...