niedziela, 10 sierpnia 2014

Wyprawka przedszkolaka - garderoba

Mimo, że mój przedszkolak, dzielnie codziennie podąża na zajęcia do swojej grupy, to nie ominie nas zakup nowych ciuszków. Zbliża się jesień, a puki co  jego szafie głównie bluzeczki na krótki rękawek, ,krótkie spodenki, skarpetki stopki, czapka z daszkiem lub kapelusik i sandałki. Pora najwyższa zatem, rozejrzeć się za czymś na chłodniejsze dni. Przypominają o tym także dyskonty, w których powoli możemy się już zaopatrzyć w obowiązkową odzież. 

Niezbędna jesienno-zimowa odzież przedszkolaka:
1. Skarpetki, rajstopy
2. Majteczki ( z gumką niezbyt obciskająca, by 3 latek spokojnie sobie poradził w toalecie)
3. Kapcie
4. Koszulki na długi rękaw
5. Dresy
6. Bluza, polar
7. Buty adidaski
8. Czapka
9. Kurtka, kamizelka


Od 11.08 w lidlu są już koszulki na długi rękaw, długie spodnie, bluzy, rajstopki czy buty. My co roku kupujemy w tym sklepie ubrania dla Floriana. Sezon w nich spokojnie przechodzi, niektóre rzeczy nadają się na dużo dłużej, inne można by określić jako jedno sezonowe, ale za taką cenę warto dokonać zakupu. 

Koszulka 9,99 zł.  Bluza 24,99 zł.  Rajstopy 8,99 zł.

Buty 34,99 zł.



Czasami można upolować dwupaki koszulek,  czy dresów w dobrej cenie. Warto zastanowić się nad kolorem, wygodne są ciemne,ale przy częstym praniu kolor blaknie (granaty, czernie nie wyglądają ładnie).
Majteczki kupiłam ostatnio w Pepco, za 6,50 zł. trzypak majteczek w odpowiednim rozmiarze z dobrą gumką. 

W zeszłym roku za 24,99 zł można było dostać np. taki dwupak lub za 19,99 zł. trzypak



W sezonie jesienno-zimowym zeszłego roku w Biedronce kupiłam buty dla Syna. Jestem z nich mega zadowolona, kosztowały niewiele ale nie mogłam się oprzeć ich urokowi. Nie wiem jak sprawdziły by się w polskich warunkach,w Niemczech zimy są łagodniejsze. 


Ubrań dla Młodego raczej nie kupowałam w Biedronce, głównie wynikało to z aktu, że są one droższe jak w Lidlu, a podejrzewam, że podobnej jakości.
Uważam, że warto pilnować dyskontowych ofert.  Można dzięki temu kupić rzeczy w okazyjnych cenach, oraz niepowtarzalne modele czy wzory, za które w sieciówkach zapłaciło by się dużo więcej. 
Poza tym, co najważniejsze i najwygodniejsze, można dokonać takiego zakupu, podczas najzwyklejszych codziennych zakupów produktów do domu. 

Gorąco polecam, ja już w poniedziałek po odstawieniu Florianka do przedszkola, lecę do lidla - głównie obejrzeć i mam nadzieję zakupić buty.
A Wy gdzie uzupełniacie dziecięcą garderobę?


pozdrawiam i życzę udanych zakupów








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...