wtorek, 5 listopada 2013

SOS dla kruchych i łamliwych paznokci, Multiwitaminowa odżywka z wapniem i kolagenem - moja opinia

Problem z paznokciami mam od dziecka. Zawsze były kruche, łamliwe, rozdwojone. Jedynym okresem w  którym mogłam się pochwalić pięknymi dłońmi był to czas ciąży. Włosy, cera i  paznokcie, były zdrowe i zadbane. Jednak zaraz po porodzie, powróciły wcześniejsze problemy.


Opis producenta: SOS DLA KRUCHYCH I ŁAMLIWYCH PAZNOKCI
Wielozadaniowa, ekstremalnie wzmacniająca odżywka to szybka pomoc dla kruchych i łamliwych paznokci. Kompleksowa, silnie działająca kuracja jest idealnym rozwiązaniem dla słabych, zniszczonych i rozdwajających się paznokci. Odbudowująca formuła z witaminami, wapniem i kolagenem precyzyjnie łączy się z płytką paznokciową, odbudowuje, regeneruje i maksymalnie ją utwardza. W ciągu 10 dni kuracji SOS paznokcie z dnia na dzień stają się nieprawdopodobnie mocne, elastyczne i piękne.

Sposób użycia: Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa dogłębnie penetruje paznokieć, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie płytki.

Skład: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Phthalic Anhydride/ Timellitic, Anhydride/ Glycols Copolymer, Cellulose Isobutyrate, Nirtocellulose, Aqua Tributyl Citrate, Surose Benzoate, Acrylates Copolymer, Camphor, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Alcohol Denat, N-Butyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Hydrolized Collage, Citric Acid, Calcium Pantothenate, Phosphoric Acid, CI 17200.

Cena: 9,30zł / 12ml



Moja opinia: Odżywkę stosuję od września, czyli około 2 miesiące. Mimo szczerych chęci, nie udaje mi się jej stosować regularnie ( w odróżnieniu od odżywki 8w1 Eveline), jednak zauważyłam znaczną poprawę. Paznokcie są twarde i zdrowe. udało mi się je ładnie zapuścić.Jestem z tej odżywki bardzo zadowolona  (w przeciwieństwie do 8w1). Gorąco ją polecam, skoro ja stosując ją nieregularnie ( co drugi, trzeci dzień)
osiągnęłam zadowalające efekty , to osoby wywiązujące się z zaleceń producenta tym bardziej. 

Czy kupię: TAK (jak powróci problem)

1 komentarz:

  1. Nie lubię odżywek Eveline, nie mam do nich zaufania po tej 8w1..

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...