środa, 13 listopada 2013

Pomysł na prezent dla 9/10-latki

Zbliżają się Święta, czas zacząć czytać "Listy do Świętego Mikołaja" i .uzupełniać listę życzeń.
W rodzinie mamy osoby  różnym wieku. Dziś dostałam odpowiedź od Kuzynki na temat 10 letniej Julki.
 " jeżeli chodzi o Julkę, wszystko co jest z Monster High jest na topie"

Tak przedstawia się moje rozeznanie : 

Przebranie, niedługo Sylwester, a po nim w większości szkół odbywają się bale karnawałowe, warto więc pomyśleć o tym prezencie. Przyda się na pewno. Każda dziewczynka marzy by przebrać się za ukochaną Postać. 




Pościel, to sprawdzony prezent dla każdego. Zasypianie z ulubionymi Monster, upiększenie przez to pokoju, młodej damy to ciekawy pomysł. 

Kubek, to raczej typ prezentu do Buta, albo dodatku do innych niespodzianek, ale mimo to sprawdzi się świetnie przy posiłkach. 




Bidon i LunchBox, to prezent którym dziewczynki mogą się pochwalić w szkole.

Zimowy zestaw, zawsze przyda się w srogą zimę. 

Parasol, sprawdzi się zarówno  okresie zimowym jak i wiosenno-letnim. 
Zestaw do malowania, to idealny pomysł dla kreatywnych i lubiących modę dziewczynek. 


Pamiętnik, każdy miewa swoje sekrety, niektórzy z nas lubią je spisywać w pamiętnikach. Innym osobom pamiętnik służy do zapisów życzeń i złotych myśli przez przyjaciół.



Zegarek, to prezent kojarzący się głównie z I Komunią, ale i Święta to dobra okazja do podarowania go dziecku.





Mata do tańczenia, dla małych tancerek. Jest to świetny prezent, mobilizujący dzieci do ruchu. Dziewczynki mogą się tym bawić wraz z koleżankami.



Lalki to już oczywistość. Sprezentować jedną z ulubionych lalek dziewczynek



To moje propozycje, jeszcze nie wiem na co się zdecyduje, ale korci mnie pościel, kubek lub LunchBox. 

Wszystkie zdjęcia zaczerpnięte zostały z podlinkowanych aukcji i są własnością osób wystawiających podaną aukcję. 


2 komentarze:

  1. A mi torba się spodobała i kubeczek - :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościel to bardzo praktyczny pomysł an prezent, ale myślę,że jeśli odpowiednio wybierzemy i trafimy w gust naszego dziecko będzie ono równie zadowolone jak my! Ja wiem, że moja córka lubi słodkie kolory i poszukam pięknej pościeli do jej nowego pokoju. Całe szczęście idealne łóżko i materac znalazłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-zielona-gora-cww/ i moja córka jest bardzo zadowolona i świetnie się wysypia!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...