piątek, 22 listopada 2013

Pomysł na prezent dla Niego

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta ... , jedna z bardziej znanych melodii z reklamy Coca Coli, mówi prawdę. Czas leci nieubłaganie więc pora pomyśleć o prezentach dla swojego dziadka, taty, męża, syna, brata, .... Poniżej zaprezentuje rzeczy, które ja planuję kupić dla bliskich mężczyzn. Zdjęcia będą poglądowe i zaczerpnięte z internetu.


Zestaw z alkoholem, nie każdy jest zwolennikiem ofiarowania w okresie Bożego Narodzenia alkoholu. Są jednak osoby dla których jest to najtrafniejszy prezent. 






Książki, w moim przypadku o tematyce alkoholu. Jak rozpoznać smak browar ... coś co każdy smakosz piwa powinien wiedzieć. 





Buty, są prezentem dla nastolatka, który gra w piłkę ręczną w szkolnej drużynie, w okresie wakacyjnym, dostał od nas piłkę do ręcznej, a na święta chcemy mu zakupić profesjonalne buty.









Kosmetyki, to najbardziej uniwersalny prezent, jeżeli wiemy jakie dany mężczyzna ma upodobania, czego używa, to warto się zdecydować na ten zakup. Zawsze się przyda. 




Sweter, to elegancki i praktyczny prezent. Jedyny problem w czasie zakupu to rozmiar. Warto zatem wcześniej uzyskać niezbędne informacje. 




Karty podarunkowe, są coraz popularniejsze. Można je zakupić zarówno w aptece, drogerii, księgarni jak i marketach z elektroniką. Dla każdego (mężczyzny) coś miłego.



Kubek obiektyw, zostanie przez nas sprezentowany osobie uwielbiającej wszelkie nowinki techniczne. Obdarowany kocha aparaty, kamery ... ten kubek jest idealnym pomysłem dla niego. 









To chyba, tyle.  Jak coś przyjdzie mi jeszcze do głowy dokonam aktualizacji :)
Mam nadzieję, że komuś pomogę


10 komentarzy:

  1. Ten kubek obiektyw jest świetny! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Many thanks pertaining to sharing the following wonderful written content on your web-site. I discovered it on google. I may check back again when you publish extra aricles.
    online games best

    OdpowiedzUsuń
  3. Depending on yourself to make the decisions can really be upsetting and frustrating. It can take many people a long time to build a strong moral system. It doesnt really just happen if you know what I mean.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  4. A może jakieś prezenty związane z zainteresowaniami solenizanta. Takie na ogół są bardzo udane. Ja swojemu bratu kupiłem np. ostatnio na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/ kilka przedmiotów związanych z jego ulubionym anime - Dragon Ball. Zauważyłem, że brat od dawna kolekcjonuje różne gadżety związane z tym serialem. Jak się potem okazało prezent był bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem ciekawym rozwiązaniem będzie kupno ubezpieczenia na życie dla niego takiego jak te https://www.rankingubezpieczennazycie.pl/b/indywidualne-ubezpieczenie-na-zycie-pzu/80.html będzie dobrze zabezpieczony i doceni to za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojemu kupiłam dość specyficzny prezent tzn. polisę rozszerzoną o oc w życiu prywatnym o której piszą na https://www.ubezpieczeniemieszkania.pl/artykuly/jakie-korzysci-zapewnia-polisa-oc-w-zyciu-prywatnym. Moim zdaniem był mega zdziwiony.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się ;p ubezpieczenia akurat w prezencie to nikomu nie kupowalam, ale cóż to też jakiś pomysł. ale akurat dla mojego mężczyzny to ja planuję kupić fajne obuwie, tym bardziej że
    na https://butymodne.pl/ już upatrzyłam ładną parę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...