poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Muffinki o smaku pizzy

Zapraszam na wpis kulinarny.
Niestety nie jest on fit, ale stał się urodzinowym hitem. 
Dla mnie był to element cheat meal'u ;)
Przepis na muffinki pochodzi ze strony Lidla

Trzymałam się ściśle przepisu, ale podwoiłam ilość. Przepis jest godny polecenia.  
Muffinki są smaczne i ładnie wyglądają, chociaż polecam podawać je z dipem. 
Składniki:
  • 200g mąki pszennej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka oregano
  • 1 łyżeczka bazylii
  • sól, pieprz
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1/2 szklanki mleka
  • 2 jajka
  • 1 kula sera mozzarella
  • 100g salami ( ja użyłam salami snacks)
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 6 pomidorków koktajlowych
  • świeża bazylia
Na początku przygotowujemy składniki: kroimy salami i paprykę, ser mozzarella tarkujemy.
Do jednej miski przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia, dodajemy przyprawy (sól, pieprz, oregano, bazylię). W drugiej misce dokładnie mieszamy ze sobą jajka, olej i mleko. 
Do suchych składników dodajemy mokre i miksujemy. Dodajemy pozostałe składniki i 2/3 sera mozzarella, wszystko mieszamy łyżką.  
Nakładamy ciasto do 3/4 wysokości foremek.Każdą muffinke posypujemy mozzarellą i układamy pomidorki koktajlowe.
Pieczemy ok 20 minut w piekarniku rozgrzanym do 180C. 
Wyjmujemy i studzimy, jako dekoracje i dopełnienie smaku układamy listki świeżej bazylii

polecam skosztować, warto
pozdrawiam serdecznie
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...