sobota, 10 maja 2014

Pierwsze Giżyckie Spotkanie blogerów:)

Dawno mnie tu nie było, gdzieś przepadłam, zaginęłam, ale wracam.
Wracam i to z nowymi siłami, planami i pomysłami.

Najważniejszym powodem,  jest zaproszenie Was na "Pierwsze giżyckie spotkanie Blogerów 24 maja w Giżycku.
Na spotkaniu będzie na Was czekało masę atrakcji pyszne jedzenie i czas na pogaduchy czyli to czego zwykle brakuje:)"
Jak, do tej pory nigdy nie uczestniczyłam w żadnym spotkaniu, to będzie mój - nasz, pierwszy raz. 

Jestem bardzo ciekawa, atrakcji, oraz atmosfery panującej  na tego typu imprezach. 
Mam nadzieje, że zarówno ja, jak i Florianek będziemy bardzo zadowoleni.

A teraz o spotkaniu, odbędzie się ono:



24 maja
w godzinach 11:00 - 14:00 w Giżycku


















.





                                                                                 
Zasady zapisania się: 
Wysyłamy maila ze zgłoszeniem na adres roksana.prusaczyk@onet.eu
w treści zgłoszenia:
- imię i nazwisko
- adres bloga
- osoby mające dzieci- w jakim wieku, chłopiec czy  dziewczynka.
- czy będziecie z dzieckiem/ osobą towarzyszącą czy solo.( w razie potrzeby zorganizowania opieki i czasu dla dzieci)
- koszt to 30 zł w pełni jest to catering
Udział w spotkaniu może brać 25 blogów. 



Wszystkie bieżące informacje udostępniane są na Facebooku -  Pierwsze Giżyckie spotkanie blogerów.



Całość można zawdzięczać wspaniałym pomysłodawczyniom i organizatorkom: 

oraz




zachęcam Was do zapoznania się z Blogami tych Wspaniałych dziewczyn oraz zainteresowania się tym Spotkaniem. Dojazd do Giżycka jest dość wygodny, także ja planuję jechać. 


Pozdrawiam bardzo serdecznie



2 komentarze:

  1. Dobrze że wróciłaś. Bardzo daleko mam na to spotkanie bo 700km a szkoda :) Ale udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie jesteś:) mam nadzieje że widzimy się wcześniej niż na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...