środa, 28 maja 2014

Bielizna ciążowa - z Biedronki ( oferta na Dzień Matki)

Jak to w każdej ciąży bywa, wszystkie oczekujące potomstwa Mamusie zaczynają kiedyś "rosnąć". Całe szczęście jest to jeden z nielicznych momentów, kiedy cieszymy się z tego, że przybieramy na wadze :) i chętnie kupujemy nowe ubrania.

Tym razem nie o ubraniach a o bieliźnie ciążowej. Nie wiem jak pozostałym Mamusiom, ale mi bardzo zależy w tym czasie na komforcie. Zdecydowanie wygodniej jest mi w majteczkach ciążowych. Poszukiwałam ich dość długo, w kilku sklepach w Olsztynie i udało mi się kupić z Campola. Cena nie była wygórowana bo ok. 13zł za jedna parę majtek - 100% bawełna.

Majtki noszą się dość dobrze, ale o nich innym razem.
Dziś postanowiłam napisać o majtkach z Biedronki.
Trafiłam na nie przypadkiem - oferta przygotowana, chyba na Dzień Matki. Zastanawiałam się  chwile nad kupnem tej bielizny i skusiłam się na dwa opakowania. Cena jednego opakowania to około 25zł. W opakowaniu są 3 sztuki majteczek. Były do wyboru białe, szare i czarne, w rozmiarach od S do XL. Do zakupu namówiła mnie mama, podpowiadająca, że w biedronce dziś coś jest, a później nie da się tego kupić.







Majteczki mam w kolorze szarym i czarnym idealne do getrów, które uwielbiam nosić w czasie ciąży.
Bieliznę tą noszę od dnia zakupu i postanowiłam Wam o niej napisać, puki jest jeszcze dostępna.


Majteczki są SUPER, noszą się bardzo wygodnie. Nie jest to 100% bawełna, ale ja takie lubię. Idealnie dopasowują się do brzuszka. Dzięki temu, że są uciągliwe ponoszę je, także w kolejnych miesiącach.



Polecam je bardzo serdecznie. Są wygodne i w super cenie. W okresie ciąży spiszą się idealnie!
Gońcie do sklepów puki są jeszcze dostępne !!

Poza nimi w ofercie były także, staniki dla Mam karmiących, sukienki ciążowe, bluzki, piżamy i dresy. Wszystkie produkty przeznaczone dla Mam oczekujących potomstwa.



pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

  1. Fajna oferta, szkoda że ja jeszcze nie potrzebuję bo pewnie bym poszła upolować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa oferta i dobrze że się nie okazały bublem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza Biedra kochana, niezawodna :) Dba o nas wszystkich :) Fajnie ,że "majtasy" dobrze się noszą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronka zawsze wie co wprowadzić do oferty i sprzedć. Bardzo często ich produkty mają dobrą jakosć. Nie ma co kupować na zapas :p Sklepy nie uciekną, a to sama przejemnosć robić zakupy w czasie oczekiwania na malenstwo.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...