wtorek, 2 sierpnia 2016

#bez joja ,czyli metamorfoza po 5 tygodniach diety i ćwiczeń z Ewą Chodakowską

O tym, że wałczę o swoje zdrowie, figurę i zmianę nawyków pisałam już w kilku postach.
Dziś przyszedł czas na podzielenie się z wami moimi efektami. 


To było trudne 5 tygodni, ale najtrudniejsze było rozpoczęcie. 
Szybko ten czas zleciał, mam nadzieje, ze kolejne miesiące również szybko minął i nim się obejrzę osiągnę wymarzone efekty. 

Dieta, a raczej racjonalne odżywanie to była moja podstawa. Trzymałam się jej dość restrykcyjnie, z pojedynczymi cheta meal'ami
Nieodłącznym elementem był także ćwiczenia. Ja postawiłam na ćwiczenia z Chodakowską. Pierwsze 3 tygodnie ćwiczyłam Turbo wyzwanie, kolejne dołączyłam się do Facebokowego wyzwania u Ewy, w którym to codziennie wrzucała propozycje treningów.
Takim oto sposobem  uzyskałąm następujące efekty 

Waga startowa 78,9kg

biust     104,5cm
talia      90,5cm
pępek   108,5cm
biodra  109cm

                                          Pierwsze zdjęcie z 27 czerwca 2016


                                              4.07.2016                                       11.07.2016


                                     18.07.2016                                             25.07.2016 

Dzisiaj...
Waga  70,9kg

biust      97cm
talia       84cm
pępek    92,5cm
biodra   97cm



Jeszcze raz dla porównania zdjęcie na początku i na końcu miesiąca (5 tygodni)



W sumie ubyło mi:
waga         8kg
biust         7,5 cm
talia          6,5cm
pępek       16 cm
biodra      12 cm

Przede moną kolejny miesiąc! 
6 z przodu jeszcze nie zobaczyłam, ale mam nadzieję, że może za tydzień :) 
Tak, czy inaczej, do września na pewno! Jak do tej pory największą różnicę zauważa mój Mąż. 
Czekam momentu gdy będzie ona zauważalną dla innych, to motywuje. W tym momencie motywuje mnie lepsze samopoczucie i za duże ubrania ;)

Walczę dalej, i was zachęcam do podjęcia tych działań. Naprawdę warto!

pozdrawiam serdecznie
Natalia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...