środa, 18 lutego 2015

Wiosenna garderoba przedszkolaka

Tegoroczna zima to jakiś dowcip.  Mi się on podoba :)
Wiosna zbliża się co raz większymi krokami, a sklepy zaopatrują się już w nowe kolekcje.
Taki stan rzeczy jest pretekstem do zakupów i przeglądu dziecięcej szafy.

Mój przedszkolak jest na etapie budowania własnej wartości i indywidualności. Codziennie sam decyduj co chce ubrać. Niestety coraz częściej rezygnuje z jakichś spodni, czy bluzeczek mówiąc: Nie chcę tego ubrać, kolega ma takie same.
Dla mnie oznacza to koniec z hurtowymi zakupami w dyskontach i znalezienie sklepu z fajnymi, dostępnymi finansowo produktami.
Wyszukałam w internecie opinie innych rodziców o sklepach do których warto się wybrać na zakupy. Najważniejsza dla mnie jest jakość i cena.

Polecane sklepy to :
ZARA
H&M
C&A


Pomysłem na dzisiejszy wpis, jest przegląd ubrań z różnych sieciówek.

ZARA
      29,90                                                                             35,90
69,90

109,00

79,90
45,90


119,90



45,90


H&M


19,90                                                                          29,90
39,90                                                                              49,90
99,90

39,90                                                                               79,90

39,90

79,90


C&A

27,90                                                                                   19,90
34,90                                                                              49,90

99,90
29,90                                                                                    54,90

29,90
34,90                                                                                69,90



Jak widać sklepy, naśladują jakiś trend. Możliwy jest zatem wybór podobnych produktów w różnorodnych cenach. Warto więc kupować takie rzeczy, które są dla nas dostępne.

pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...