środa, 15 października 2014

Bezpieczny Maluch - 26.09.2014

Czekałam, czekałam i nic.

Myślałam, że na stronie lub facebook'u Bezpiecznego Malucha pojawią się jakieś zdjęcia, filmiki czy relacja z Warsztatów  których uczestniczyłam,niestety nie udało się. Jak do tej pory nie namierzyłam żadnej relacji z tego spotkania.

Bardzo żałuję, bo było ono rewelacyjne, gorąco polecam każdemu. Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy, mimo, że już od 3 lat jestem Mamą.

Całe warsztaty odbyły się w Hotelu Warmińskim w Olsztynie



Sala konferencyjna Dębowa A+B, podzielona była ścinami działowymi na dwie mniejsze sale, gdzie równocześnie trwały zajęcia.




Bloki tematyczne
1. Pierwsza pomoc przy zakrztuszeniu, zatrzymaniu oddechu, zatrzymaniu akcji serca
2. Bank Komórek Macierzystych, krew pępowinowa
3. Dobór, przewóz dziecka w nosidełku
4. Karmienie piersią, Enfamil 

Czego dowiedziałam się na warsztatach?
w WIELKIM skrócie

- monitory oddechu to tak naprawdę monitory ruchu, dają znać gdy dziecko "za długo" nie wykonuje żadnego ruchu
- wszelkie karuzelki zabawki itp. zaburzają pracę takiego monitora. Mogą powodować drgania, które zmylą monitor
- sądzę, że wiem jak się zabrać do udzielenia dzieciątku pomocy przy zakrztuszeniu-
Pamiętajcie najgorsze co możecie zrobić, to nie zrobić nic!!

- dziecko przy nagłym zatrzymaniu oddechu, trzeba jakoś, przestraszyć, podnieść lub opuścić gwałtownie,dmuchnąć mu w buźkę - powinno pomóc
- fotelik może służyć jedynie 5 lat, po tym okresie traci swoje właściwości
- najbezpieczniej jest wozić dziecko tyłem do kierunku jazdy-najlepiej jak najdłużej
- dziecko wyrasta z nosidełka gdy główka zaczyna mu wystawać - nie nóżki
- karmić piersią może każda Mama, nie ma czegoś takiego jak brak pokarmu lub zły pokarm
- najważniejsze są pierwsze godziny, dni, do stymulacji pokarmu
- enfamil wspiera kobiety w karmieniu piersią, chce jednak pomóc nam, dać możliwość wyboru, gdy decydujemy się na MM.

Całkiem nieoczekiwanie na każdym krzesełku, dla każdego uczestnika warsztatów czekały niespodzianki.

Ulotki od MaxiCosi, BeSafe



Śliniak od Enfamil, ulotki,dzięki którym, można otrzymać bezpłatną próbkę mleka
BabyArt - masa do odciśnięcia rączki lub stópki niemowlaka
Rabat do Smyka


Próbki i ulotka od Palmer's


Do tego na koniec warsztatów rozlosowana została cała masa nagród: poduchy do karmienia, chusty, ręczniki dla niemowląt, a główną było nosidełko Maxi Cosi

Naprawdę warto brać udział w takich warsztatach. Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, a najważniejsze to czuć się bezpieczniej,dzięki zdobytej wiedzy.


pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...