wtorek, 23 września 2014

Pomysł na prezent dla 3-latka

Dziś pierwszy dzień jesieni. Florian już w przedszkolu, "obowiązkowo" tak jak inne dzieci ubrany na żółto, z żółtym owocem. Ciekawa jestem co tam się będzie dziś działo.
Ja w domu po śniadaniu i główkuję nad prezentami. 
Niedługo -12 październik - trzecie urodziny mojego małego Mężczyzny, zaraz potem (miejmy nadzieję, że potem) przyjście Nowego Członka naszej rodziny na świat, i święta Bożego Narodzenia. 

Nie o tym jednak miał być post. Nadchodzą urodziny i wielkimi krokami zbliżają się święta, co więc kupić dla 3 letniego chłopca?

1. Piłka do koszykówki, dostosowana do wieku dziecka. . Florian widząc wujka grającego w koszykówkę, bardzo chciał taką piłkę. Już ją dostał w prezencie od taty. Nie do końca potrafi ją kozłować, ale rzuca całkiem dobrze.



2. Tablica do kosza, jeszcze nie posiadamy, więc Synuś rzuca do wielkich misek. Prawdopodobnie dostanie tablicę w ramach prezentu urodzinowego, a do tego momentu,od czasu do czasu, dzielnie podąża na orlik.


3. Strój do Judo, w przedszkolu zaczęły się zajęcia na które Młody chętnie uczęszcza. Sądzę, że za jakiś czas strój będzie niezbędny, a i mali JudoMeni, będą chętniej ćwiczyć.


4. Kolejka elektryczna, podpatrzona u przyjaciół. Florian posiada drewnianą kolejkę z elektryczną lokomotywą, uwielbia się nią bawić. Skompletowaliśmy ją z Ikei oraz Niemieckiego Lidla.Gdy tylko idziemy do Piotrusia, chłopaki gonią do kolejki i chcą się nią bawić. 
Taki pociąg kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia, więc myślę, że to najlepszy moment do sprezentowania go.



5. Luneta, nie mam pojęcia, skąd w moim małym Mężczyźnie wziął się instynkt odkrywcy. Zamiłowanie do nieba, gwiazd, astronomii,czy fizyki odziedziczył po babci, zatem trzeba będzie na babcie "zrzucić" zakup tego prezentu. Przez lornetkę mógłby patrzeć cały dzień, a od jakiegoś czasu wieczorem obserwuje gwiazdy i upomina się o lunetę

6. Globus, dlaczego? Nie wiem, jakiś czas temu w tv pojawiły się reklamy gazety z elementami globusa, do samodzielnego składania. Dzieci chcą wszystko co widzą, szczególnie w tv, a mapy kochają z bajek. Mały pirat lubi wszystkie mapy, nawet te galerii handlowych. Chyba uważa, że gdzieś ukryty jest skarb. Mapa polski na pewno mu nie zaszkodzi, a może czegoś nauczy.



W tym momencie mam tylko tyle pomysłów, może Wy coś polecicie? 
Robienie prezentów to najtrudniejsza sztuka, nawet dla własnego dziecka.



2 komentarze:

  1. Myślę że globus lub ta luneta to całkiem fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jak byłam mała to dostałam globus :) W tym roku to ja robiłam prezenty i postawiłam na wrotki https://be-active.pl/product-pol-1086-Wrotki-NILS-EXTREME-NQ2202S-swiecace-sznurowki-i-kolka.html. Mamy zamiar razem z córką pojeździć, jak się zrobi wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...