sobota, 13 grudnia 2014

Mikołajkowe Spotkanie Blogujących Mam z Dziećmi


Mikołajki już za nami, i oczekujemy Bożego Narodzenia. Wszechobecna jest już świąteczna atmosfera. Wiele z nas ma już ubrane choinki i pokupowane prezenty. 
Święta nadchodzą wielkim krokami, ale zanim do Świąt, chcę się z Wami podzielić refleksją na temat Mikołajkowego spotkania Blogujących Mam z dziećmi.

Jak wiadomo, po raz kolejny zostałam szczęśliwą Mamą. Ula ma dziś 3 tygodnie, więc niestety nie zdecydowaliśmy się na zeszłotygodniową wyprawę. 
Ogromnie zazdroszczę wszystkim Mamom, które mogły tam być. Radość Mam i dzieci widoczna na zdjęciach bezcenna.



Trochę o miejscu spotkania:
Mikołajki został zorganizowane w  Bajkolandi w Giżycku. Jest to niesamowite miejsce zarówno dla rodziców jak i dzieci. W tego typu salach zabaw, rodzice mogą odpocząć a dzieci się wyszaleć, tym bardziej jeżeli do
Do dyspozycji dzieci jest
- ogromna dwupoziomowa konstrukcja z przeszkodami,
– dwie zjeżdżalnie,
– basen wypełniony kolorowymi piłeczkami
– dmuchaniec skakaniec ze zjeżdżalnią
– oddzielny basen z kulkami i zjeżdzalnią dla najmłodszych
– trampolina- cymbergaj ( bez monet )
– piłkarzyki ( bez monet )
PONADTO;
- Bujaki,
– duże pojazdy ( na akumulator i pedały ).
– dmuchane piłki.
– Zabawki edukacyjne,
– gry planszowe,
– układanki,
– lalki,
– wózki,
– samochody
oraz wiele innych atrakcji



Poza ploteczkami, dziewczyny dzielnie pracowały. Organizatorka Agnieszka poprowadziła zajęcia z rękodzieła - szybki kurs na 3 świąteczne - magiczne ozdoby. Mamusie wykonały:
  • kartki 
  • świeczka w decoupage 
  • materiałowe bombki.




Tak straszny ;) wysiłek dziewczynom umilały słodkości, i tu się cieszę, że nie dojechałam, bo dieta mamy karmiącej nie przewiduje takich specjałów.



Dzięki uprzejmości Agnieszki, która postanowiła uszczęśliwić mnie i moje dzieciaczki wszystkimi prezentami od sponsorów oraz Ani, która dotransportowała to dla nas do Olsztyna, niedługo będę mogła się Wam pochwalić tym co otrzymaliśmy.

Oto lista sponsorów dzięki którym możemy się cieszyć dwoma katonami niesamowitych rzeczy.

Sponsorzy Mikołajkowych prezentów dla dzieci :

Sponsorzy Mikołajkowych prezentów dla Mam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...