sobota, 12 lipca 2014

Dafi- subiektywna opinia

Dzbanek Dafi, to idealne rozwiązanie na zbliżające się upały.Krótko przedstawiałam go  już w poprzednim poście, dziś chcę się z Wami podzielić moją subiektywną opinią. 
Jak wiecie, otrzymany dzbanek jest kolejnym w moim domu. 
Wcześniejszy Niebieski, postanowiłam przeznaczyć na filtrowanie wody do czajnika. 
Nowiutki służy Mi do filtrowania wody do picia, dla mnie i Synka.







Zalety  Dafi to funkcjonalność i przydatność w codziennym życiu.
Woda jest czystsza, i zdecydowanie smaczniejsza. Jest ogromna różnica w smaku, między wodą z kranu, a przefiltrowaną.  Nie mogę, także zapomnieć o lepszym samopoczuciu psychicznym, że piję wodę która mi nie zaszkodzi i taką też podaję mojemu prawie Trzylatkowi.  Filtruje się bardzo szybko, choć ze zużyciem filtra, wzrasta czas filtrowania. Dzbanek jest łatwy w zakupie i dostępny w większości marketów, w przystępnej cenie. Nie natrudzimy się nawet przy zakupie wkładów filtrujących. Można je dostać w internecie, na allegro w przystępnej cenie (od ok. 7zł) oraz w marketch. Dzbanek jest bardzo wygodny w użyciu i zajmuje mało miejsca, a to co dzięki niemu zyskujemy jest warte każdej ceny.





Dzbanek filtrujący Dafi jest jak najbardziej godny polecenia, chociaż pojemność Atri 2,4l  nie jest najlepszym rozwiązaniem dla rodzin. Zalecałabym zakup większego: Astra Omega lub Sintra





pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...